I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 2 Jun 2011

cecite ...

a: Kau rasa kita kawan sampai bila...?

b: Sampai mati!

a: Kenapa kau cakap macam tu?

b: Sebab aku sayang kau!

a: Kau rasa jarak masa kita berkawan berapa lama?

b: 5minit lagi!

Si 'a' terdiam lalu bertanya lagi:

a: Apa yang kau cakap ni? 5minit? Kata smpai kita mati?

lalu si b hanya tersenyum.

Selepas 5 minit,

si 'a' yang melintas hampir-hampir dilanggar kereta tetapi diselamatkan oleh si 'b'.

benar kata orang tua-tua, bila hayat hampir tamat, kita dapat rasakannya.

lalu si 'b' berkata:

b: Aku tepati janji aku. Aku berkawan dengan kau sampai aku mati. Lalu tersenyum gembira.

si 'a' hanya mampu menangis




itulah mkner nyer kwn sejati ..
kwn yg snggup berkawan hingga akhir hayat nyer ...
myra akn jdi kwn yg sejati utk kwn2 myra ...
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...